jeudi 11 avril 2024

 Hello,

I'm gay and I love sex.

I would like to correspond with guys from all over the world.

I write and I draw, send me your texts with your sexual experiences, your stories, your photos, your drawings...

In exchange, I can draw what you send me or take inspiration from it and send it to you by email.

I think it would be fun for you and me...

My email address: coquin2@proximus.be

**********************************************

Hola,

Soy gay y me encanta el sexo.

Me gustaría mantener correspondencia con chicos de todo el mundo.

Escribo y dibujo, envíame tus textos con tus experiencias sexuales, tus historias, tus fotos, tus dibujos...

A cambio, puedo dibujar lo que me envíes o inspirarme en ello y enviártelo por correo electrónico.

Creo que sería divertido para ti y para mí...

Mi dirección de correo electrónico: coquin2@proximus.be

**************************************************

Ciao,

Sono gay e amo il sesso.

Mi piacerebbe corrispondere con ragazzi di tutto il mondo.

Scrivo e disegno, inviatemi i vostri testi con le vostre esperienze sessuali, i vostri racconti, le vostre foto, i vostri disegni...

In cambio posso disegnare quello che mi invii oppure prenderne spunto e inviartelo via email.

Penso che sarebbe divertente per te e me...

Il mio indirizzo email: coquin2@proximus.be

****************************************************

Hello,

Je suis gay et j'adore le sexe.

Je voudrais correspondre avec des mecs du monde entier.

J'écris et je dessine, envoyez-moi vos textes avec vos expériences sexuelles, vos histoires, vos photos, vos dessins...

En échange, je pourrai dessiner ce que vous m'envoyez ou m'en inspirer et vous les renvoyer par mail.

Je pense que ce serait amusant pour vous et pour moi...

Mon adresse e-mail: coquin2@proximus.be


Aucun commentaire:

One of my drawings...

 The outstretched hand